تیم ملی والیبال

دخترک ....

تیم ملی والیبال

دومین برد تیم ملی والیبال ایران رقم خورد/ صعود بی‌دردسر شاگردان ولاسکو
تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود را در رقابتهای قهرمانی آسیا 2013 - امارات برابر کویت با برتری به پایان برد تا صعود آسانی از گروه C این مسابقات به مرحله بعدی جام داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر کویت به میدان رفت و این تیم را به راحتی پشت سر گذاشت. شاگردان خولیو ولاسکو در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 13، 25 بر 12 و 25 بر 17 حریف خود را پشت سر گذاشتند.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب سعید معروف، آرمین تشکری، محمد موسوی، امیر غفور، حمزه زرینی، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف به میدان رفت و بدون آنکه فشاری متوجه بازیکنان کشورمان باشد، با برتری 8 بر 2 به استراحت فنی اول ست نخست رفت. این برتری در وقت دوم استراحت فنی 16 بر 7 به سود کشورمان شد و در نهایت هم این ست با برتری 25 بر 13 به سود کشورمان خاتمه یافت.

ولاسکو که در اواخر ست نخست بازیکنان ذخیره را به میدان فرستاده بود، در شروع ست دوم نیز کاملا ترکیب را عوض کرد با این حال تغییری در شرایط بازی ایجاد نشد و برتری یکطرفه به سود ایران ادامه داشت. سرخپوشان ایران که در وقت دوم استراحت فنی برتری 17 بر 6 برا رقم زده بودند، این ست را در نهایت 25 بر 12 به نام خود ثبت کردند.

در ست سوم تیم بازیکنان کویت تلاش بیشتری به خرج دادند و حتی در عدد 6 با تیم ایران به تساوی هم رسیدند اما تایم نخست استراحت فنی برتری 8 بر 6 را به سود ایران نشان داد. در ادامه کار بازیکنان کشورمان فشار زیادی به خود وارد نکردند و این ست را هم با برتری 25 بر 17 به سود خود خاتمه دادند.

بدین ترتیب تیم ایران با دو برد آسان در گروه C برابر قزاقستان و کویت بدون دردسر به عنوان صدرنشین این گروه به دور بعد راه یافت.

 

 


نظرات شما عزیزان:

hamidreza
ساعت17:11---5 آذر 1392
سلام اهنگتو دوست دارم خیلی ممنون به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 20:39 ] [ nadia ] [ ]